Magas vérnyomás nyugdíjasnál, Magas vérnyomás áttekintés

Magas vérnyomás 8 oka, 3 tünete és 7 kezelési módja [teljes útmutató]

magas vérnyomás, melyek a béta-blokkolók

Index A kutatók tizenkét nyugdíjast fogtak kemény testmozgásra heti két alkalommal, a hathetes tréning után pedig mindegyikük alacsonyabb vérnyomással és jobb erőnléttel távozott a laborból.

A nyugdíjasok által végzett magas intenzitású edzés lényege, hogy fél óra kényelmes kocogás helyett rövid, az erőnléti határokat feszegető mozgáson alapul.

magas vérnyomás 3 stádiumú fogyatékosság

A vállalkozó kedvű nagyszülők hat másodperces intervallumokban összesen egy percet tekertek a labor kerékpárján, minden erejüket latba vetve az előírt pihenők után. A hathetes tréning eredménye rendkívül meggyőző volt: a nyugdíjasok vérnyomása átlagosan kilenc százalékkal csökkent, izmaik több oxigént kaptak, és szívesebben mozdultak ki otthonukból, mint magas vérnyomás nyugdíjasnál kísérlet előtt.

Magas vérnyomás - hipertónia

John Babraj, a kutatócsoport egyik tagja szerint az időskori mozgás fontosságát különösen a társadalom egyre aggasztóbb elöregedése miatt szükséges hangsúlyozni, de az aktív életmód jelentősen csökkenti a szív- és érrendszeri betegségek, illetve a cukorbetegség kialakulásának kockázatát is.

A magas intenzitású tréning emellett nemcsak időtakarékosabb, de biztonságosabb is a hagyományos edzésnél.

zselés hús, magas vérnyomás esetén

Babraj szerint a rövidebb időtartam alacsonyabb kockázatot jelent a magas vérnyomás miatt lehetséges szívinfarktus és stroke szempontjából, ám még így is fontos, hogy a szobabiciklire pattanó nyugdíjasok előbb kikérjék orvosuk véleményét.

Olvassa el is